Gastsjöhelg!

Men nu så har i alla fall sommaren tagit semester den också, till slut. Redan efter ett par dagars regnande och mulet väder längtar jag tillbaka efter tokvärmen. Hemska tanke om det dröjer till nästa år! Fast jag har hört rykten om att ryssarna tänker dela med sig av värmen mot helgen - hoppas hoppas :-)

I lördags for jag upp till Gastsjön, det var meningen att årets kurarträff skulle gå av stapeln då. Men eftersom vi blev för få kurare så ställdes själva bebiskurandet in och vi blev en liten men härlig skara kvinns som träffades ändå. Och en liten (hm, liten och liten...) bebis fick vi med oss i enmånaders goknulen Hilding som med mamma Jenny fick komma och standardmodellas. Men liten, nej det är han inte - Anna W räknade raskt om honom till en nästan tre månaders, dryga sex kilo redan och en mycket stadig kille med värsta Elvispolisongerna. Vad månde bliva!?! Förutom ovan nämnda var mina vänner Sussi och två av hennes sju barn med och Kristiina, som liksom jag kom utan barn för en äkta kacketräff ;-). Annas fina vän Bibban och ett av hennes barnbarn var också där så vi blev en härlig samling till slut ändå. Smaskigt grillat, mycket prat och skratt till sena natten sen hemfärd i går eftermiddag. Hoppas vi kan ses igen nästa sommar - SENAST!

Här snackar Anna och Hilding lite, få har hennes förmåga att verkligen nå fram till små bebbar. Kolla in hans goa smil:


Ute var det regnigt och grått:


Mamma Jenny med lille (!) Hilding i Annas kök:


Bibban och Smilla värmer varandra, bakom dem står Sussis Wille:


Sussis fina Maja med hennes kära hamster Dora:


Sussi och Kristiina fastnade visst inte på bild... inte jag heller... nåt sorts syndrom kanske ;-) Men himlans trevlig hade vi, tack rar ni alla för en härlig helg och som sagt, senast nästa sommar ses vi igen, så det så!!! Såklart ett speciellt tack och en varm kram till Anna som alltid öppnar sitt hem för oss, underbara mänska!

Nu ska jag kolla sista delen av Lotta på Liseberg. Eric Saade är med och småtjejerna är kvällen till ära uppe ända till programmet slutar för att njuta av den stora idolen. Jag har lovat att kika med dem. Vad gör man inte för sina ungar?

Här kommer några fler fina kort som jag fått av bästaste Bibban:

Kristiina, Jenny och Hilding njuter av den lilla sol som bjöds:


Jag och lilleman gosar:


Kramkalas i hallen innan hemfärd - så kom då också Sussi med på bild ;-)


Sådärja - nu är alla med! Vi hade visst inget syndrom, haha!


Kommentarer
Postat av: ewahjonet

Anna är barnens egen ängel.

2011-08-08 @ 21:41:18
Postat av: Mia

Ja, det är hon alldeles säkert!



Kram!

2011-08-08 @ 22:09:13
Postat av: Jag har minsann bilder på både dig och Kristiina!

2011-08-09 @ 19:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0