Nytaggad

Känner mig duktig som tidigt i morse gav mig iväg på långrunda med Cera. Jag fattar inte varför jag inte går den oftare, det är ju sååå härligt varje gång. Latmasken, probably?

Rickard har sovit hemma inatt (Bea hos momma, såklart ;-) och det är alltid lika roligt att ha alla barnen under samma tak. Tänkte visa hans fina tatuering här - jag är inget jättefan av just tatueringar men Rickard har drömt om en tatuerad oxe (hans stjärntecken) om inte sen han var liten så i alla fall i väldigt många år. Nu har han den på plats, riktigt fin faktiskt:


Nu har lugnet lägrat sig en aning över huset; Filip och småtjejerna följde med momma och Bea hem på lunch, de stora barnen spelar tv-spel och passar på att umgås lite. Och mor i huset tänker lägga sig och läsa färdigt Blonde av J C Oates, en väldigt bra bok. Läs den!
                                                        

Kommentarer
Postat av: Bibban

Ja, varför ska det vara så svårt att komma IVÄG på promenader. Det är ju inte ett dugg obehagligt när man väl kommer till skott!

2011-08-20 @ 13:09:47
Postat av: Mia

Ja, det är den där attans tröskeln. Både bokstavligt och bildligt talat...

2011-08-20 @ 13:21:07
Postat av: Anna

Håller med om boken! Suveränt bra!

2011-08-23 @ 15:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0