Bara bilder!

Lite bilder lite hursomhelst, ingen ordning alls på vartenda dugg som Pippi skulle ha sagt :-)



Svärmor vid Stensjöarna
Svärmor vid Stensjöarna. Det gäller att kolla kvaliten innan man grillar ;-)

Vårvinter, Tiger njuter av solen
Tiger njuter av vårsolens första strålar, kanske tänker han på alla goa råttor som gömmer sig under snön...

Matlagning
Matlagning

Nyhemkommen Mollis
Välkommen till oss Mollis!

Frida
Frida, glad som vanligt!

Jag på studieresa i Prag, där lärde jag mig dricka öl!
Jag lär mig dricka öl i Prag

Frida som bebis i vagn. Känns som nyss och som hundra år sen på samma gång...
Frida som bebis. Nyss och ändå länge sen...

Tiger
Tiger sitter och funderar på om det är värt att gå ner och bli kall om tassarna...

Alice och Frida
Frida och Alice

Julafton, väntan...
Julafton, väntan är lång...

Rebecka tränar inför en körshow för några år sen
Becka tränar inför en konsert för några år sen

Kära, fina Dixie under hennes sista år
Käraste Dixie, världens bästa hund.

Vårt lilla, röda hus!
Vårt hus i vinterskrud

Min darling på bron, innan huset blev ommålat
Darlingen på bron innan huset blev målat

Vintermorgon
Vintermorgon

Alice i kyrkan på Olines första skolavslutning
Alice i Haverö kyrka på Olines första skolavslutning

Kärlek!
Kärlek! Förlovning!

Midsommarstången kläs
Midsommarstången kläs

Rickard och Paula
Paula och Rickard

Momma och Frida på väg ner till min barndomsstrand, Stornaggen
Momma och Frida på väg ner till Stornaggen, min barndomsstrand

Min förstfödde
Min äldste tar studenten

Stensjöarna är mysigt, hit brukar vi åka och fiska, grilla, ladda batterier...
Till Torssjön åker vi och fiskar, grillar och vilar när batterierna behöver laddas

Becka och Alice
Becka och Alice, som tvillingar trots alla år emellan

Oline testar fiskelyckan
Oline testar fiskelyckan

Filip med sina fina (!) bonusbarn
Stolt plastpappa med bonuskidsen!

Frida vid båten en härlig sommardag
Frida på väg på fisketur

Trixigt med examensskorna. Paulas avslut av grundskolan...
Paula på avslutningen i nian

Paula testar havet första kvällen i Laxvik, Halmstad i somras.
Laxvik, Halmstad. Paula testar havet första kvällen.

På väg för ett kvällsdopp vid Ringdalsdammen
På väg till Ringdalsdammen för ett kvällsdopp

Vårt hus sett från Ljungan
Vårt hus sett från Ljungan

En vinterdag förra året, tycker det här ljuset är så vackert!
Decemberdag, ljusare än så blir det inte då

Barnen med kussar på väg ner till vattenbrynet för att leka - finns det roligare ställe att leka vid när man är barn?
På väg ner till vattnet för att leka - finns det roligare ställe när man är barn?

Också från förra vintern då det var riktigt kallt, Frida har så härligt röda kinder
Förra vintern var också kall...

Oline, Alice och Frida på höstprommis
På väg in i skogen på höstäventyr

Potatisplockning i höstas, Docka skulle absolut vara med och se vad som hände!
Potatisplockning och Docka ville absolut vara med


Ringdalen

Världens absolut bästa häst: Frejdocka. Hur snäll som helst!
Docka, världens snällaste häst!

Ringdalsdammen, där är det alltid vackert
Höstfors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0