I ottan

Sitter här och kraxar och har mig, halsontet som kom i mitten på veckan hänger envist kvar. Men som vanligt när det gäller mig så blir det inte värre än så här. Känns lite fel att önska sig feber, men jag tror att de som får feber när de blir sjuka blir frisk fortare. Eller :-/ ?

Väntar på att Paula ska komma in, snart ska hon, Becka och Bea åka på spa till Östersund. Hoppas de får de alldeles underbart, Bea fick presentkortet av oss förra året när hon fyllde tjugo och syrrorna fick i julklapp - en varsin ansiktsbehandling och spa-ande resten av dan. Har själv varit där några gånger och det är verkligen avslappnade och myyysigt värre. Sen när de kommer hem ska vi äta här, hela konkarongen. Becka har beställt fläskfilé och Filips vitlökssås, så det får bli så :-)

Så - nu kommer Paula in så nu ska jag vara lite social med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0