Sommarkväll på bron

Efter en dag fylld med bad, kompisar, myggbett, lek, tacomiddag och till och med en liten regnskur avslutades dagen för Oline och Alice med jordgubbar och mjölk på bron. Frida ville till momma och sova hon ;-)



Lite showtime efter gubbarna



Alice visade en "rädd" min - tycker huggtänderna är så fina :-)


Oline blåste såpbubblor åt Cera



Och så kom Kotte och ville ha middag och då vill såklart Mollis också ha av sin kattmat. Alice är mattant :-)


Mina sommarfötter (så fint solbrända, haha), Kotte och rosor. Sommar!


Cera långnäsa :-) Olines favvobild



En härlig kväll.

Vi har haft många såna nu.

Och många kvar hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Maria

Alice huggtänder påminner mig om en kär gammal vän som också såg ut på samma sätt för ett antal år sen. ;-) Och by the way, vi har lika tånagellack!! Haha.

Kram!!

2011-07-08 @ 23:26:55
URL: http://namia.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, tänk att vi har haft huggtandsmunnar vi med - det känns väldigt avlägset men ändå nära... Bra smak du har, förresten! Turkos är en gladfärg :-)



Kram och hoppas du får en fin dag på DIN dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0