Svarta hålet?

Hm, känner mig lite sur på blogg.se. Igen. Skrev ett inlägg igår som bara försvann. In i blogg-svart-hålet. Kom ihåg varför jag bytte bloggplats för fyra månader sen. Nu var det inte världens blogginlägg, lite mer jag-hade-rätt-kul-på-hemvändarkvällen-men-det-var-inte-värt-en-dag-i-seghetens-tecken typ. Det är bara att inse att jag inte är tjugor år längre, inte gillar hårdrock, inte tycker om mygg i miljarder och är galet kvällstrött. Att komma hem halvfyra på morgonen tillhör en svunnen tid, haha!

Nåväl, nu är det gjort och nu lär det dröja ett halvsekel innan nästa gång man går ut igen ;-)

Så - nu ska jag posta det här och se om det funkar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men att du ska ha sån otur...med bloggen. :-(

Och gudarna ska veta att man inte är 20 år längre, märks när man hellre vill sitta hemma än att gå ut på galej, det är samma här. :-)

KRAM

2011-07-04 @ 10:48:25
URL: http://namia.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej Maria!



Ja, det är inge kul :-( men det här inlägget funkade ju. Förmodligen är det så att jag sätter mig när alla andra gör det så det blir "trångt" på linjen. Eller nåt. Sen är jag kanske inte känd för att ha världens längsta tålamod, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0