En till.

Ja, så har vi haft ännu en underbar sommardag. Och nej, jag ljuger inte trots att det nästan blir lite för idylliskt och underbart, liksom. Jag som tidigare hävdat att jag är en höstmänniska måste kapitulera och erkänna att sommaren helt klart är den allra bästa tiden på året. Det går inte att påstå nåt annat :-)

Jag låter helt enkelt bilderna tala. Med lite text, då ;-)


Här är våran "bonus-Alice" och Kotte - igår blev han så mycket matad att han fick magont och somnade på stentrapppan. Han/hon är så tam att snart hittar han/hon nog in i köket ;-)




Barnen gör sitt bästa att hjälpa Filip på traven vid Ringdalsdammen, han ser lite frusen ut trots att det är härliga 23 grader i vattnet:



Två glada kussar:



Sommar-Oline:


När vi kom hem från badet kom en liten regnskur, sen bar det iväg ut i båten för far i huset och tre tjejer, man ser dem på vattnet mellan träden:



Här är fiskargänget, tyvärr utan fisk idag:



Alice och Alice drar in båten:



Frida ville gärna att vi skulle ha ännu ett husdjur. En mask. Jag sa ifrån...


På väg från båten:


Mollis på båthustaket. Upp gick bra att klättra, men ner ville hon ha hjälp...



Huset sett från vattnet


Svart/vitt kan också vara fint




En till svart/vit


Ja, det var några ögonblick från vår dag.

Nu sover de små och jag ska se Stolthet och fördom med en frozen margarita och en hemgjord glass som min darling fixat åt mig. Man kan absolut helt säkert ha det sämre på alla vis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0