Söndag och inte så mycket mer med det...

2011-04-10

En väldigt söndig söndag har det varit hittills. Lunkat på i behagligt tempo, göra lite måsten och däremellan inget särskilt. Helga vilodagen - yes please! Alice har varit "ensambarn" i eftermiddag: Oline hos en kompis, Frida hos en momma ;-) Paula hos Johan... så vi har haft lite singelmys med femman. Sånt behövs ibland. 

Vi tog oss en cykeltur, jag och Alice. Eller rättare sagt, hon cyklade och jag gick FORT - attan vad duktig hon har blivit på cykeln. Synd bara att vi bor efter en väg där folk har vanvettigt svårt att hålla de femtio som SKA hållas, man har andan i halsen när det kommer en bil. Därför vill jag gå så jag har lite mer koll. En ynka vägren har vi att hålla oss på, och den är ungefär en cykeldäcksbredd... Vi får välan se om det blir nån gång/cykelbana i sommar nu då. Jag skulle tro det efter det som hände kvinnan som var ute på promenad :-(.

Hunnit med att skriva klart uppsatsen som ska lämnas in på onsdag, känns väldigt skönt att ha det gjort. Hoppas det duger bara. Men det får det så lov att göra, punkt slut!

Nej, nu ska jag gå och fixa pannkakor till kidsen, själv tänker jag äta grillrester sen i går :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0