Tredje gången gillt... 2011-05-22

2011-05-22

Två gånger har mina inlägg försvunnit. Så nu låter jag bilderna tala för sig själv. Bilder från idag då vi firat vår fina Anna Rebecka Jennifer som fyllde arton igår. Men då hade hon fullt upp att fira med sina kompisar ;-).


Min älskade, fina tös som äntligen blivit myndig!


Kollar in nya telefonen hon fick av oss


Kram ungen min!


Svärmor och Cera gosar


Efter allt kalasande sade soffan ifrån...


Tack Becka för att du är just du! Hoppas ditt vuxenliv blir underbart! Det har varit en stor glädje att ha dig som dotter de första arton åren. Kram!


Kommentarer
Postat av: Sassäh

Hallojs på dig! :) allting bra en dag som denna? kram ^^

2011-06-30 @ 09:51:02
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0