Valborg med 20-årsfirande. 2011-05-02

2011-05-02

Ja, så har vi då firat min ende son och äldsta barn - 20 år! Aldrig hade jag kunnat tro när jag själv var tjugo och nybliven mamma till den här lille runde, flintskallige, tandlöse underbaringen att tjugo år skulle gå så fort. 

 

Jag minns som i går hur överväldigad av kärlek jag blev när jag höll honom i famnen första gången, inget i världen hade kunnat förbereda mig på hur det skulle kännas att bli mamma. Jag hade nog inte tänkt så mycket på hur det skulle bli, och även om jag hade gjort det hade jag inte kunnat förstå. Oj, en sån söt unge han var (är!), det har varit en stor ära att få vara hans mamma och varje dag med honom och hans systrar har varit en gåva. Att se honom nu - en ung, snygg man, klok, ärlig, generös, varm, kärleksfull, med stor humor, omtyckt och lycklig gör mitt mammahjärta varmt och stolt. Han är en sån fin förebild för alla sina syrror, en kärleksfull partner till sin fina sambo och en underbar son. Och festen han och Bea ordnade här blev helt perfekt: god mat, fina vänner och släktingar, inget regn! En perfekt kväll, här kommer några bilder från kalajset:

Rickard och Bea fixr käket












Tack gossen min för att du finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0