Fixelifix!

Klockan är sju och jag har varit uppe i tre timmar. Helt knasigt. Jaja, det får bli tidig kväll hos Rickard och Bea - jag ska sova där eftersom jag, Johanna och Malin ska c-uppsatsskriva i dagarna tvenne. Mys, både med det ena och det andra :-)

Helgen har gått gaaalet fort, vi har möblerat om, städat och fixat jul både ute och inne. Jisses, vilket projekt men NU är det klart och det känns hur skönt som helst. Eftersom veckan som kommer blir fullspäckad var vi tvungen att göra julen lite tidigare än vi brukar (eller inte, vi BRUKAR vara snabb...). Frida fyller ju fem och ska ha kalas, jag är borta två dagar och Filip blir borta två dagar och sen vipselivips är det ju helg igen och med den första advent. Och DÅ vill jag inte ha allt kvar. Det har jag inte nu heller :-)

Såhär såg det ut i går morse när jullådorna kom in i köket:



Djupdyk ner i lådorna:


Och i morse vaknade jag till det här - mys!


Nej, nu är det dags att fixa lite frulle och sen kör veckan igång med dunder och brak!


Kommentarer
Postat av: Maria

2011-11-21 @ 07:29:09
Postat av: Maria

OJ, där var jag snabb, hann inte ens skriva nåt pekar uppåt. Jag skulle ju skriva att GUUUUD så mysigt att vakna upp till! Jag är avundsjuk, har bara hunnit halvvägs än. Flera rum kvar. Men snart så! :-) Kram och lycka till i veckan.

2011-11-21 @ 07:30:20
URL: http://www.namia.se
Postat av: Mia

2011-11-22 @ 18:44:08
Postat av: Mia

Haha, jag var visst lika snabb som dig där :-D



Känner jag dig rätt är du snart klar du med! Hemma nu och myser efter två intensiva dagar i stan. Laddar för kalas imorrn. Pust..!

2011-11-22 @ 18:45:09
Postat av: Malin

Mysstämning på topp! :)

2011-11-23 @ 08:27:43
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0