Lite morgonbitsk?

Tänk att jag tänker "äntligen får jag kliva upp" när klockan visar sex. Det är liksom den gräns jag dragit åt mig själv, tidigare än sex är inte helt okej att kliva upp om man inte är tvungen. Men så klick, slog klockan om till sex och jag fick kliva upp, fixa kaffe och sätta mig här vid datorn, surfa runt lite, fundera, lyssna på lite musik och vakna till liv.

Läste lite aftonbladet, som jag brukar på morgonkvisten, och kan inte låta bli att bli lite, bara lite, irriterad på årets Så mycket bättre-artister (som inte alls är lika bra som förra året :-( ) som tycker det var så heeemskt jooobbigt med inspelningen.

Helleeeeguuu, dom var visst tvungna att kliva upp åttaaaa på mollooonen, uhuhuuuuu... Välkommen till verkligheten, skulle jag vilja säga till dem :-) Tycker de verkar ha lite småhybris lite till mans. jag kan inte låta bli att bli lite extra irro på allas favvo Laleh - hon sjunger ju hur bra som helst, helt egen ton och allt - men annars verkar hon göra allt för att vara sådär "mysko speciell" och utstuderat "magisk" liksom.

Nämen hallå, jag tror jag måste ta en till kopp kaffe, humöret behöver visst piggas upp :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0