Mums!

Ojoj, mätt i magen - jag och darlingen har varit lite internationella och ätit sen middag till Bonde söker fru. Mums filibaba, jag är lyckligt lottad som har en privat kock ;-)

Chorizo, stekt ost, beasås, stekt tomat och lite räksallad. Till det ett glas rött. Sämre kan man ha det, va ;-)


Så nu kan jag ut och hugga ner ett hektar skog. Eller fortsätta titta på tv... Hm... Blir nog vid närmare eftertanke slutet på Bonde söker fru och efter det lite Grey´s anatomy. Som sagt, sämre kan man ha det!

Hade egentligen tänkt skriva lite om hur lätt det är att vara den som hatar och är dissar än att vara den som hissar och står emot. Men det får bli ett annat inlägg. För nu måste jag jäsa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0