Nu kan jag andas igen!

Såhär har jag haft det i veckan:



och hur illa det än kan låta så har tentaångesten blivit värre med åren... ju mer jag läst - destom mindre har jag kunnat... ingen bra kombo, kan tyckas.

Som tur är har Filip varit föräldraledig så att barnen fått ett bra höstlov när jag bara haft tentaeländet i huvudet. Vädret har också varit samarbetsvilligt, med många plusgrader så har de kunnat vara ute mycket och det har såklart underlättat för mig att få sitta i köket i fred. Men så klockan åtta i morse var det dags att äntligen få skriva och jag var klar snabbt, så när jag suttit de 45 minuter man måste sitta, for jag hem och där hade Filip precis helgstädat klart - lovely!

Nu har han och Mona tagit kidsen och åkt på bibblan, själv ska jag försöka vila bort spänningshuvudvärken så jag blir en trevligare sambo och mamma :-)

Så från bilden ovan till detta - fötterna på bordet, en kopp kaffe, lite surfande och "ett hus på landet" på tv, sämre kan man ha det:



(Jo, jag tror jag grejade tentan. Känns sådär halvbra iallafall)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0