Finaste presenten åt stressad mor.

Stress, trött, hinner inte plugga, inte städa, inte... nånting känns det som. Inte ens äta har jag hunnit med idag. Jag förstår hur en hamster i hjulet känner sig.

Då är det ljuvligt att komma hem efter att ha varit och ruschat på konsum och apoteket (de två ställena borde ha automatisk överföring från kontot varje månad...) och mötas av det här fina:



Fina Oline hade pressat blodapelsin och gjort iordning åt mig den sötungen.

Det är tur jag har ungarna när det snurrar så här. Vad vore jag utan dem?

Nu - stressar jag vidare, har två långa artiklar som ska läsas till imorrn. På engelska. Onsdagskvällen äro räddad. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0