Ultraljud...

Ha, nu trodde ni va :-) !?! Ingen fara, det är inte nån sjuan på väg utan det är lilla hjärtat mitt, alltså bokstavligen, som har blivit undersökt idag. Fråga mig inte varför, men jag fick en remiss dit och har alltså gjort ett väldigt grundligt ultraljud idag. Sjuksyrran som gjorde det påpekade flera gånger att hon inte kunde säga något alls om resultatet av undersökningen, det är en läkare som ska kolla igenom bilder och lyssna på ljud och sen så vidarebefordras det till Ånge och SEN får jag veta...

Igår var jag och träffade en hudläkare här i Ånge ("jaaaa, jag har faktiskt ingen aning alls varför du kliar dig..."). Hon var jättetrevlig men förbryllad, det såg jag. Jag är ett medicinsk mysterium ;-) jag får se det från den positiva sidan - jag är speciell helt enkelt. Fast jag hade ju gärna valt nåt annat att vara speciell på, men den ynnesten har man ju inte...

Sen ska jag då iväg på fredag och ta ett batteri med prover. Igen.

Det bästa av allt i den här klicirkusen är att klådan faktiskt har minskat rätt rejält! Så jag är på rätt väg iallafall :-)

Hemma från sjukan blev det en lååång prommis med Cera, både hon och jag behövde få komma ut i skogen och andas höstluft. Det var en helt ljuvlig prommis vill jag lova! Hon är en sån fin prommekompis min långnäsa <3

Nej, nu ska jag natta lite barn, vi är trötta som gnuer hela bunten. Höstmörkret har den effekten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0