Var kan de vara..?

Sitter här med alla mina papper och böcker och undrar var Filip och småtjejerna tagit vägen? Nåja, de är troligen hos momma eller farmor och farfar och det går ingen nöd på mig. De två större tjejerna har fullt upp så de ser jag inte heller, tänk vad alla är upptagna!

Jaja, istället för att blogga och bry mig så mycket om vad alla andra gör borde jag sannerligen sitta med näsan i ovan nämnda böcker och papper för GUUU vad svårt det är med vetenskapsmetoder på c-nivå... Jag hoppas och ber att jag ror denna tenta i hamn, för sen är det dags för c-uppsats och DEN ser jag fram emot att jobba med! Men det här - blaaaah, jag ska inte bli forskare ju - jag ska bil socialarbetare :-)

Hade tänkt åka upp för lite grupp-pluggande idag men orken tröt efter morgonprommisen med Cera, då kändes det bättre att stanna hemma och plugga i min egen takt och kunna vila lite mellan varven. Och det har funkat rätt bra, faktiskt. Bara lite stopp för gamla Top Model- och Project Runwayavsnitt, lagom hjärnbefriande tv ;-)

Men se där - nu kom la familia hem så nu blir det lite fix och prat med dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0